fredag den 13. oktober 2017

Fredag morgen

     I dag er morgenen lysende og næsten vindstille. Rgtig en dag til at nyde. I dag, når Ugleungerne kommer hjem fra skole, starter efterårsferien 🙂

⤱ 0 ⤲

Today the morning is luminous, there's almost no wind and no rain in sigth. A good day for joy. Today - wjhen the Owlets are home from school again - the autumn holidays begin 🙂


     Igen i dag har jeg kigget på svampe. De er ikke spiselige, tror jeg i hvert fald, men de er da flotte. 

⤱ 0 ⤲

Agani today, I've been looking at mushrooms. No we're not eating those either, but they're pretty.


     Dagen efter fuldmåne tog jeg et billede af den ikke helt fulde måne. Her er så et der passer til. Dagen efter halvmåne.

⤱ 0 ⤲

The continuinf g story of the Moon. The day after full Moon, I took a photo. Today is the day after last quarter. A new picture:


     Og på denne måde blev ingen af mine gamle kladder alligevel udgivet, som jeg ellers truede med. Jeg har nu sat dem allesammen på til efterårsferien. Gad vide, om det ikke virker inspirerende?
     Lad os se, hvad efterårsferien bringer.

⤱ 0 ⤲

And thus none of my old drafts were published. Now I've put them all up for auto-posting in the autumn holiday. That migth inspre me to write?
Let's see what the holiday week holds in store for us.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.