fredag den 14. juli 2017

Teposer -- 2 -- Tea Bag wrappers

     Det endte sådan her med diskussionen om hvilken side der var den rigtige. I løbet af ugen i sommerhus kom dem der havde holdt på den anden side hen til mig og fortalte, at de havde skiftet mening. Så tilsidst var jeg i mindretal 1 mod 6. Og jeg overgav mig. Her er den sammensyede, men endnu ikke færdige skål.

The final word about which side is the rigt one turned out to be this. During the week in the summerhouse, the people voting for the other side one after another came to me and told me they had changed their mind. In the end I was the smallest possible minority one against six, I gave in and made the platter like this. It is not yet finished.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.