mandag den 24. juli 2017

Dagens billede 24. juli

      Der er kun sket lidt med uldvæven, jeg fik ondt i ryggen af at bøje mig frem hele tiden, men så fik jeg in idé. Hvad hvis nu man satte væven på højknat. Jeg byttede om på holderne til kammen og satte væven op ad bordet. Jeps. Det virker.

The progress on the woollen weave was very small. I could not weave for very long, bacause my back began hurting. But then I had an idea. What about standing the loom up, leaning on a table or some such. I had to turn the holders for the heddle around. But yes. It worked. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.